Purple in my life

Dokonalá farba
SK: Po dlhej dobe som sa vrátila k ružovej farbe, ale je tu ešte jedna farba, ktorá oslavuje taký malý nenápadný comeback do môjho života.

Pri triedení šatníka som si ju nedala medzi "svoje" farby, ale aj napriek tomu sa mi tam nejak votrela a ja som vlastne rada. Niekedy som ju mala za farbu smútku. Nie je to čierna ani tmavomodrá. Je to fialová. Nie každý odtieň fialovej samozrejme, ale práve ten jemnučký levanduľový odtienik mi učaroval a nejak sa ho nechcem vzdať :D
Ešte keď som bývala na dome, bola to práve fialová, ktorú som si vybrala do spálne. Samozrejme len ako akcentnú farbu. A dnes som si tak na ňu spomenula, keď som si prezerala staré fotky. Bohužiaľ ich nemám už v počítači, takže vám ich nemôžem ukázať. Ale premýšľala som, aké dať závesy na okná, keďže ešte aj po takmer dvoch rokoch, čo som sa presťahovala, mám prázdne okná. Ako celkom dobrý nápad mi prišli fialové. Istá som si ešte neni, ale to by som nebola ja, keby som si nejaké tie závesy nepozrela na internete. Aj Vám ich ukážem a budem rada ak mi poviete Váš názor:

Rozžiaria miestnosť a pustia veľa svetla
EN: When I lived in the house I hade bedroom with purple accets, and today, few years after, I think about curtains to my flat. I think about purple curtains, so I looking foward on internet and I found something. What you think about?

s jemnými zlatými detailami

0 komentárov: