Sandals

 Leto je sezóna sandálok a aj ja som sa po nejakých obzerala. Mám trošku problém z mojimi  nohami a preto pre mňa nieje jednoduché nájsť tie správne.
Ale ešte ťažšie ako nájsť vhodné sandále je vybrať si z toľkých krásnych, ktoré sú v ponuke.
A ktoré sú teda podľa mňa cool?

Ružové mámenie:
Ak ste čítali predchádzajúce články už viete, že som si zamilovala ružovú a ešte ma to neopustilo. Myslím, že na leto je to ideálne veselá a zároveň nežná farba. A uznajte, že svedčí aj sandálom.
Čierny dizajn:
Ľahko futuristické, dizajnové vychytávky - to nikdy nesklame. Sú zaujímavé a nedovolí si ich nosiť každý. Pri takýchto sandáloch treba dávať pozor na to čo k nim aby ste celý outfit neprepískli. Sami o sebe sú totiž výrazné a pútajú pozornosť.
Farby, farbyčky:
Netreba sa báť ani farieb. Veď o tom je leto. A okrem jednofarebných by určite stáli za hriech aj vzorované, mne osobne sa najviac páčia vyšívané kvety a folkové vzory.
Gladiátorky:
Najlepšie na festivaly. Tie skrátka neomrzia. Sú efektné a zároveň pohodlné.
Pohodlné:
Takéto papučky sú pre moje nohy asi najvhodnejšie. Extrémne pohodlné a s prírodných materiálov. A navyše vyzerajú dobre.
Žiarivé:
Tak takéto zlaté, strieborné a blískavé sandálky sú určite hitom sezóny. Len zasa dajte pozor aby ste nedopadli ako krab z Vajany :D (to už mám z toho pozerania rozprávok s deťmi :)
Hádam ste si tu našli niečo svoje. Mimochodom všetky sandálky na fotkách sú z www.fsjshoes.com






0 komentárov: