Jedny ponožky pre mimozemšťana poprosím!


Jedným z mojich rozhodnutí, po Fashion Revolution, bolo aj to že už si nekúpim, najlepšie, vôbec nič (načo aj keď neviem čo s vecami, ktoré už mám). No ale prišla zima (rozumej chlad a nie ročné obdobie) a dážď a ja geniálny človek som si do gumákov dala len tenké ponožky. Po ceste do práce mi takmer odmrzli nohy a tak som sa rozhodla moje skalopevné rozhodnutie nič nekupovať trošíííčku porušiť a kúpiť si ešte jedny ponožky, aby som si zahriala svoje prstíky :)

Ale prečo tu opisujem takú banálnu vec ako je kúpa ponožiek? Je to jednoduché, ako oficiálne ,,nenormálny,, človek som chcela, keď už kupujem, kúpiť aj nenormálne ponožky.
A tak plná elánu a nadšenia, že u nás otvorili jeden obchod plný pančúch a ponožiek a s presvedčením, že tam nájdem čo hľadám som vošla do obchodu. S úsmevom na perách som pani predavačke predniesla:
"Dobrý deň, prosím si jedny dámske bio nefarbené, 100% bavlnené ponožky Slovenskej alebo Českej výroby!"
Pani sa na dlhšiu dobu zamyslela (možno to len mne tak pripadalo) a s pohľadom ako na mimožemšťana ma potom zaviedla k jedným bavlneným ponožkám vyrobeným na Slovensku. Ani bio ani nefarbené. Mala som na výber či budem ďalej  mrznúť alebo sa uspokojím s 50% úspechom. Na tetuškynu obranu musím povedať, že bola veľmi milá a za spomínané zmätenie v jej očiach môže len fakt, že sa zrejme nestretáva často s takouto požiadavkou (čo je škoda). Každopádne ponožky som si kúpila (zima je zima a zdravie je len jedno), ale od teraz pozorne počúvam predpoveď počasia (aj keď nemám telku) a do gumákov si dávam zásadne len teplé ponožky :)

3 komentáre:

  1. Great socks, love natural products! :)
    xxx
    S
    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Socks which were made from high quality materials are essentials in every wardrobe, great post!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Great socks!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovedaťOdstrániť