Aby Vianoce vyzerali ako Vianoce!

source: pinterest.com
SK: Už niekto z Vás zažil Vianoce bez Vianočných dekorácií. No ja hej a verte mi , že som občas mala pocit, že ani Vianoce nie sú. Aj môj malý, hneď ako uvidel prve blikajúce svetielka na domoch, kričal z auta Vianoceeee :D
Jasne, že výzdoba nieje tak dôležitá, ale patrí k Vianociam a bez nej to nieje tak celkom ono.
Skôr ako som sa pustila do vyrábania dekorácií som si zašla pre nápady na starý dobrý internet. A výber, podľa mňa, toho najlepšieho by som rada ukázala aj Vám. 
Vianočné gule sú už tradične na našich stromčekoch. Mne sa páči nápad obaliť ich novinami, alebo vyrobiť zo špagátu. Nevyzerá to skvele?
No a ako som už písala v článku o stromčekoch tento rok by som chcela mať všetky ozdoby vrátane stromčeka v čisto prírodnom štýle. A čo je viac prírodne ako ozdoby vyrobene rovno z vecí nájdených priamo v prírode. Napríklad listy, šišky alebo krásna lodička z orechovej škrupiny (mimochodom do tej som sa totálne zamilovala :D).
Aj kvôli deťom by som to ale chcela trošku oživiť niečim veselým a detskejším, a na to mi prídu vhodne plstene postavičky (jelene, alebo iné zvieratka, či milučké snehuliačiky) a tiež sa mne aj drobcom strašne zapáčili čiapočky. Je to roztomile a celkom jednoduché. Už len sa pustiť do vyrábania.
A čo vy? Budete si nejak ozdoby vyrábať sami? A čo sa páči Vám?

EN: Did you have Christmas without decoration? I have and it was like no Christmas. Of course decoration not the most important things, but without it´s not perfect. I check the internet and I found some inspiration for decoration.
Christmas balls are tradicion, but I like idea packing it with newspaper. And how I write in article about christmas tree, this year I want everything in natural style. So decoration from something from nature is great idea for me. What you say on beat from walnut shell (I love it)? And for kids something cute. I really like this amazing cute animals, and my kids like sweet  little caps from wool. And what you? Will you make some diy decoration? And what you like?

source: pinterest.com
source: pinterest.com
source: pinterest.com
source: pinterest.com
source: pinterest.com

2 komentáre:

  1. Yay Foxy, you've chosen a great theme for the Christmas decorations! My favourite here are the rustic treat baubles and the wooden xmas tree decors... I love also the JoY wreath! :)
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No jasnééé, ozdoby jsme napekli =), medovníčky =).
    Z přírody si donesli suché barevné listy, větvičky s bobulemi a šípky.. Má to své kouzlo!!

    A Vánoce bez dekorací si představit moc neumím..teda..pokud nebereme v potaz stromeček jako dekoraci, tak možná i jo, ale stromeček musí být!!

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovedaťOdstrániť