The world goes another pace than me


 Yes, I feel that I'm different. That actually doesn´t belong to this world. People around me are wanton and lose themselves in their fast pace. Stop: I scream but no one understands me. So I walk alone at my own pace.

Áno, mám pocit, že som iná. Že vlastne vôbec nepatrím do tohto sveta. Ľudia okolo mňa sa mihajú a strácajú sa vo svojom rýchlom tempe. Zastavte: kričím, ale nikto mi nerozumie. A tak kráčam svojim vlastným tempom sama.

 What does it matter that sometimes I look like I fell from another planet. Also Little prince came from his tiny planet, and the fox loved him anyway. Maybe even you'll love me ... forever!

Čo na tom, že občas vyzerám akoby som spadla z inej planéty. Aj Malý princ prišiel z tej svojej maličkej a líška ho aj tak milovala. Možno aj ty budeš milovať mňa ... navždy!


Try we all stop for a moment and you'll see what you can´t see. You'll see birds fly, trees grow and maybe (if you really try), you will see people like me - from other worlds :)
Skúste sa všetci na chvíľku zastaviť a možno uvidíte čo ste nevideli. Uvidíte vtákov letieť, stromy rásť a možno (ak sa budete naozaj snažiť) uvidíte ľudí ako som ja - z iných svetov :)








Look 1: skirt: Foxy Green remake / jumpsuit, earrings: Foxy Green / boots: Gregor
Look 2: tee, knee-socks: ??? / short, necklace: Foxy Green / boots: Gregor
Look 3: hat: H&M / earrings, dress: Foxy Green / skirt: Foxy Green remake / vest: gina tricot / belt: 2nd hand / boots: Gregor

Photo by Andy,
styling by me:

8 komentárov:

  1. great post!
    i love your hair colour!
    all the outfits are amazing but my favorite
    was the dress!
    xoxo Rose
    Bogibo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love your hair oclour. It's amazing. How long have you been ginger for?
    I'm now following you on GFC, please check out my blog, I'd love it if you followed me too xoxo
    http://louiseabenamensah.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You are gorgeous! A beautiful girl with a truly unique style and personality.

    http://bellapummarola.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love your fashion posts! Amazing blog! I follow u via GFC & bloglovin. I would be happy if you follow back: http://www.thatfashionapp.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow! A little dangerous! :D
    Sexy foxygreen:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Love the feeling of your photos, and your thoughts are so true. I feel the same every day. It is so hard for me.
    Great outfits too!! Amazing work. xx

    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Niekedy aj ja mám pocit, že som z iného sveta, neviditeľná, nevypočutá a nepochopená. Pekne napísané a tie fotky sú veľmi dynamické a hádžeš na nich zaujímavé pohľady. :-) Perfektné looky milá Foxy!
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť