Snowflakes

Snow didn´t show in our country yet, but I would be quite happy if invaded at least for Christmas. When I can not have snow underfoot, so I at least a few snow flakes gave up. Couple on the cap and scarf. Feathery and warm scarf beautifully warmed. And a comfortable outfit, this is so good for this cold weather.
As you may know, I joined in the Fashion Challange. Contest outfits, where topic was scarves. The very first outfit failed, so I decided to try it with their own handmade scarf and I, shot these photos. I hope you like it more! If you like give me your vote HERE - need to click on the heart under the picture! Thank you for votes :)

Sneh sa u nĆ”s eÅ”te poriadne ani neukĆ”zal, ale ja by som bola celkom rada, keby napadol aspoň na Vianoce. Keď už nemĆ“Å¾em maÅ„ sneh pod nohami, tak som si aspoň pĆ”r snehovĆ½ch vločiek vzala na seba. PĆ”r na čiapke a pĆ”r na Å”Ć”le. MƤkučkĆ½ a teplučkĆ½ Å”Ć”lik krĆ”sne zahreje a k tomu pohodlnĆ½ outfit. To je to pravĆ© orechovĆ© na toto studenĆ© počasie. 
Ako možno viete, prihlĆ”sila som sa do Fashion Challange. SĆŗÅ„až outfitov, kde tĆ©mou boli Å”Ć”ly. S prvĆ½m outfitom som veľmi neuspela, tak som sa rozhodla skĆŗsiÅ„ to s vlastnĆ­m handmade Å”Ć”lom a nafotila som tieto fotky. DĆŗfam že sa budĆŗ pĆ”ÄiÅ„ viac! Ak sa vĆ”m pĆ”Äi dajte mi svoj hlas TU - treba kliknĆŗÅ„ na srdiečko pod fotkou! Za hlasy ďakujem :)


beanie, scarf: Foxy Green / parka, jeans, boots: N/A / sweatshirt: 2nd hand


1 komentƔr: