Blue Sky

I love the combination of denim and leather, black and light blue. I used a few pieces of men's wardrobe. My shirt is mens, but nobody I stolen it. Men's shirts are my big weakness and I like them put together in my closet. But denim jacket I stole a friend. Even he did not anger, but he has also photographed. We went for a little walk a bit further from the city, so we managed to capture the beautiful blue sky :)

Milujem kombináciu rifloviny a kože, čiernej a svetlej modrej. Použila som zopár kúskov z pánskeho šatníka. Moja košeľa je pánska, ale nikomu som ju neukradla. Pánske košele sú totiž mojou veľkou slabosťou a rada si ich zhromažďujem vo vlastnej skrini. Zato riflovú vestu som ukradla frajerovi. Nielenže sa nehneval, ale dokonca ma aj sám fotil. Zašli sme si na malú prechádzku trochu ďalej od mesta a tak sa nám podarilo zachytiť prekrásne modré nebo :)





shirt, jeans: N/A / jacket: Cubus / denim vest: from my boyfriend / boots: Gregor

6 komentárov: